A településre érkező vasútvonal egy vágánnyal, egy megállóhellyel, egy peronnal és egy ütköző bakkal bír. Körösnagyharsány első vasúti megállója a 6-os őrháznál 1911-ben nyílt meg. A trianoni békeszerződés után a szomszédos országba menő forgalom megszűnt, majd 1932-ben a Körösnagyharsány és Körösszakál közötti szakaszt is lezárták , egy évre rá pedig a megálló és az országhatár között lévő síneket is felszedték. A második bécsi döntéssel megnyílt a határátjárás ezután a Magyarországon futó vasútvonal hiányzó szakaszát helyreállították. A II. világháború végétől újra Körösnagyharsányig és Körösszegig jártak csak a vonatok. A CFR Körösszegtől a határig felbontotta a sínt 1949-ben. A megálló utáni, forgalom nélküli pályaszakasz később rakodóvágányként működött, majd 1971-ben elbontották az őrházat és a vasúti pályát is.